5.2/10
(91 qualified reviews)
US Traders
  • Interest rate on funds
  • Bonus offers
  • Free education
  • Personal manager
  • Trading by telephone
  • Segregated accounts
  • Affiliate program
  • Islamic accounts available
  • Requires sending documents via postal mail
  • Company XM Global, XM Australia, XM Global (CY) Limited
  • Founded in 2009
  • Online since 2012
  • Offices in
    • Australia
    • Cyprus
    • Greece
    • Hungary
  • Payment options
    Show payment options Hide payment options
  • Demo platforms
    • MetaTrader 4
    • MetaTrader 5
  • Account currencies
    Show account currencies Hide account currencies
  • Currency pairs
    Show currency pairs Hide currency pairs
  • Regulated by
    Show regulation Hide regulation
  • Website available in
    Show website languages Hide website languages
  • Support available in
    Show support languages Hide support languages
  • Support methods
    • Callback
    • Email
    • Live chat
    • Phone
  • Trading server time zone GMT+2
  • Conditions for VIP traders Coming soon.
  • Hedging
  • Overnight interest rates (swaps)
  • Trailing stop
  • Pending orders
  • One-click trading
  • Mobile trading
  • Automated trading
  • Minimum account size $5
  • Minimum position size 0.01 lot
  • Spread type Variable
  • Typical spread on EUR/USD, pips 1.8
  • Minimum spread on EUR/USD, pips 1
  • Scalping Allowed
  • Expert advisors Allowed
  • Trading instruments
    • Forex1:888
    • Gold & silver1:888
    • CFD1:100
    • Oil1:100
  • Trading platforms
    • MetaTrader 4
    • MetaTrader 5
  • Digits after dot 5
  • Margin call level 50%
  • Stop-out level 20%
  • Minimum distance to stop/limit orders, pips 4
  • Number of currency pairs (of which exotic) 59 (20)
  • Special notes MT5 hedging accounts available.
  • History
    Show history Hide history
  • Hedging
  • Overnight interest rates (swaps)
  • Trailing stop
  • Pending orders
  • One-click trading
  • Mobile trading
  • Automated trading
  • Minimum account size $5
  • Minimum position size 0.01 lot
  • Spread type Variable
  • Typical spread on EUR/USD, pips 1.8
  • Minimum spread on EUR/USD, pips 1
  • Scalping Allowed
  • Expert advisors Allowed
  • Trading instruments
    • Forex1:888
    • Gold & silver1:888
    • CFD1:100
    • Oil1:100
    • Cryptocurrencies1:3
  • Trading platforms
    • MetaTrader 4
    • MetaTrader 5
  • Digits after dot 5
  • Margin call level 50%
  • Stop-out level 20%
  • Minimum distance to stop/limit orders, pips 4
  • Number of currency pairs (of which exotic) 59 (20)
  • Special notes MT5 hedging accounts available.
  • History
    Show history Hide history
  • Hedging
  • Trailing stop
  • Pending orders
  • One-click trading
  • Mobile trading
  • Automated trading
  • Minimum account size $5
  • Minimum position size 0.01 lot
  • Spread type Variable
  • Typical spread on EUR/USD, pips 1.8
  • Minimum spread on EUR/USD, pips 1
  • Scalping Allowed
  • Expert advisors Allowed
  • Trading instruments
    • Forex1:888
    • Gold & silver1:888
    • CFD1:100
    • Oil1:100
  • Trading platforms
    • MetaTrader 4
  • Digits after dot 5
  • Margin call level 50%
  • Stop-out level 20%
  • Minimum distance to stop/limit orders, pips 4
  • Number of currency pairs (of which exotic) 59 (20)
  • History
    Show history Hide history
  • Hedging
  • Overnight interest rates (swaps)
  • Trailing stop
  • Pending orders
  • One-click trading
  • Mobile trading
  • Automated trading
  • Minimum account size $50
  • Minimum position size 0.01 lot
  • Spread type Variable
  • Typical spread on EUR/USD, pips 0.8
  • Minimum spread on EUR/USD, pips 0.6
  • Commission (one-way) per 1 std. lot $3.50
  • Scalping Allowed
  • Expert advisors Allowed
  • Trading instruments
    • Forex1:500
    • Cryptocurrencies1:3
  • Trading platforms
    • MetaTrader 4
    • MetaTrader 5
  • Digits after dot 4
  • Number of currency pairs 56
  • Special notes MT5 hedging accounts available.
  • History
    Show history Hide history
View contract specifications

Reviews

261 reviews of XM (ex-XM.COM) are presented here. All reviews represent only their author's opinion, which is not necessarily based on the real facts.

, Cyprus.

Dear She,

Indeed in our records we do see several attempts to contact you via e-mail and phone in mentioned period of time. It is not true that there was no successful call after 13th of March in matter of fact there was one on 14th, however there is no point to create several posts quoting numbers and dates of all that events.

The essence of the problem, which you like to discuss on public forum, is our failure to explain to you via email and calls a simple issue, which in your replies you insist not to acknowledge.

We would like to go into details behind the reason of why your trades were closed. Please note that your trades were closed due to reaching stop – out level, directly as a consequence of your actions not as you try to suggest due to our involvement.

Stop –out occurred in 3 stages:

1. On 07/03/2013 – your margin level dropped to 20% , therefore the system automatically started to close your positions in order to reach margin level higher than 20% . In a particular case the system closed one of your trades at 20:50 server time. And two other trades were saved as the margin level has been increased over 20% .

2. On next day 08/03 at 04:04 server time your margin level dropped again to 20% and another trade has been automatically closed, however the last remaining trade has been saved, as the margin level went above 20% once again.

3. Same day later on at 15:31 margin level dropped once again below 20% and last of your trades has been closed.

Please note that we do not guarantee the margin call as that’s not really possible , what we do is we try to notify our client’s, once the margin level drops below 50% , but we do not offer that as a guaranteed service , as this kind of guarantee simply cannot be delivered in forex. Therefore, we do not promise any service we cannot provide.

As we have clarified in the detailed transactions illustrated above the stop –out occurred in 3 stages, and in between that unfortunately your positions were losing. On 7th March only 1 position has been closed due to stop – out, on 8th two others, therefore you could see “different” loss on 7th and different loss on the 8th.

The Screen shots you have sent present correct & normal data, showing positions and the time of opening those. It seems that you are confusing between these terms: Opening/Closing time and P&L values, which are in order.

The main reason behind the forum conversation is an attempt from your side to receive the money back that you lost from your trades. Kindly note that after thorough investigation we haven’t found any error from our side; therefore since you are fully responsible for your trading activities, we do not find any basis on which we should refund your losses of $50.

We would like to confirm to you that there is neither an issue, nor an error and that our systems are working correctly. However please keep in mind that forex trading and trading in other leveraged products involves a significant level of risk and is not suitable for all investors.

We will remain at your disposal to assist you in further clarifications you may need.

Thank you

Carol P. – Official Representative XEMarkets – Trading Point of Financial Instruments Ltd.

, Germany.

Not good broker. So many problems.

I had several accounts, fellow traders stopped using.

You can find info also other forums like myfxbook.

Such a ameteur company. Support ? what support, Helping customers, what help ?

I can't write details now, because the text won't be nice.

Adam the joke,that dude is they head of account managers.

But if xem want battle with me, i will tell all details.

Not good PR for xem.

, Philippines.

Dear Carol,

How many times do I have to tell you people that I never got a call from Adam after March 13. I also never received any emails from him asking the convenient time to call. In fact, on March 22, I emailed Zuzana to ask Adam to call me back but she never replied and he never called. Is it really that difficult for you to understand? I have explained this many times. This is very frustrating. Lets say its true that both Zuzana and Adam made attempts to call or email me. Is it difficult for you to understand that perhaps those calls and emails never reached me? If that's the case, then this just goes to show that your systems are really problematic.

How dare you accuse me of not cooperating. Why would not I cooperate if this is my money we're talking about. If you noticed, I always reply to Zuzana in a matter of few hours. I would not have posted on this forum if they continued to communicate with me.

Im still right when I say that no margin call came because I received no email notification about this. The disclaimer that an email notification will be sent only "when possible" shows how very unreliable you are. You cannot even "gaurantee" a simple email notification.

Don't lie. Zuzana was never able to explain most of my questions. I can post all her emails here to show you how little she was able to explain. Some stuff (like the close/open dates) I was able to figure out on my own. Some stuff I still find very suspicious. Like, how come I still lost more money the next day after all my positions had closed. I sent screenshots of these and so far none of you were able to explain. No one even mentions it. I guess you're avoiding the subject because you know that this was a mistake on your part.

Here's another thing, on March 27, I received a daily confirmation showing some trades I did not make. How come there are still trades being made on my account when I have stopped trading weeks ago after the so called "stop outs" occured? Like I said, very suspicious.

Why don't you just admit that your system is unreliable. Just apologize and give me back my money. I might even consider trading with your system again.

Or, you run away with my money and you just have to accept the fact that I am a very dissatisfied client who will not be ashamed to say what I think about your services to anyone who asks.

Right now I am very much frustrated with this issue. This has been going on for far too long. What a complete waste of my time. I am over and done with this. I'll just stick with my other brokers that are more reliable than xemarket.

, Limassol, Cyprus.

Dear She,

We would like to bring to your attention that XEMarkets is not allowed to close positions of a client without his consent. Therefore your allegations are not true. We would like to reply to your complaint with explanations and calculations as it seems there are some misunderstandings that we would like to clarify.

First, I would like to make it clear that XEMarkets staff is always prepared and ready to help their clients with utmost professionalism, and I believe that in your case you have been provided with full care and support. Second going back to the details of your trade, and after investigating all the communication that was circulated between you and XEMarkets, We would like to assure you once again that we do not and we did not close any of your trades. Please note that you have confused the opening time/price with the closing time/price. We would like to clarify again that Ms. Zuzana explained to you that you have confused those dates and that your positions were closed due to a stop-out, and as a result she has escalated the matter to your personal account manager, Mr. Adam in order to provide additional assistance. You have been contacted by Mr. Adam, your personal account manager; however the time of his call wasn’t convenient for you and you requested him to call you at another time, which he did but unfortunately you never replied. Therefore he emailed you to request the appropriate time to get in touch and yet there was no reply from your side. XEMarkets have given you all the possible attention to assist you with all queries you may have. Your accusation that Mr. Adam never called you back is not correct, especially when there was minimal cooperation from your side.

Now let’s focus on how the system works on the trading platform which will for sure clarify all your inquiries and help you in future transactions. Although each client is fully responsible for monitoring their trading account activity, XEMarkets follows a margin call policy to guarantee that your maximum possible risk does not exceed your account equity.

A Margin call is not an actual “telephone call” that a trader expects to receive from any broker. A Margin call happens when your equity drops 50% of the margin needed to maintain your open positions. The used margin however refers to the amount of money you need to deposit in order to open the trade. The Margin is displayed on the MT4 platform by clicking on Terminal  Trade. The calculation for Margin Level is : (Equity/Used Margin)*100%. So the margin call is a simple email notification that will be received on your platform (when possible) to alert you that you have reached the point in which you should decide: deposit more funds to support your loosing positions or consider closing them.

The granted bonus that clients receive does contribute to trading via equity; however it is listed in your account as credit. Therefore to calculate your actual equity, use the following formula: Equity= balance + Credit +-Profit/Loss.

Going back to your Margin, when trading forex (currencies) the required/Used Margin for a specific position is calculated as such: Number of Lots* Lot size (in units)/Leverage. The margin is calculated in the first currency of the traded pair and then converted to the base currency of your trading account (if necessary) in order to be numerically displayed on your MT4 platform or any other trading platform.

It is very important to explain the Stop-out here. Stop out happens when your equity drops to or below 20% of your used Margin. When that happens the system will start closing trades one by one stating from the one with the biggest loss in order to decrease the used margin and by that attempting to increase the margin level to push it over 20%.

To sum up, XEMarkets is not responsible for monitoring the accounts of clients; it is the sole responsibility of the client to monitor his account.

I hope all the above clarifications will help you with your further trades. Our team will remain at your disposal for any assistance you may need.

Thank you

Carol P. – Official Representative of XEMarkets (Trading Point of Financial Instruments Ltd).

, Philippines.

Very very suspicious...

I filed a complaint with xemarkets customer service because my positions closed without my permission. First of all, let me just say that their representative, Zuzana Franzis, is not very courteous. She didnt even seem like she cared that I just lost a lot of money, she's just doing her job. No compassion what so ever. Not even a single "sorry for the inconvenience" which is usually a protocol with customer service. I just hope xemarket knows that after sales service is very important. Especially when we're in an industry that deals with money, clients feels especially stressed out when a problem occurs so we're looking for an agent who shows she is willing and eager to help.

Anyway, here's the problem. They're claiming that the positions closed automatically because of a stop out. But the weird this is that the figures don't add up. When I first noticed this issue, I had a profit of -97.58, then the next day I had a profit of -156.49. How come I lost even more money when I had no more positions open? So even if it is indeed a stop out, it was a faulty stop out. I even sent screenshots of these to Zuzana Franzis. But she just gave lame excuses, I guess hoping that I would buy it. I think this is an insult to my intellect. I made my rebuttals and when she had no more excuses to give, she said that Mr. Adam, my account manager, will call me.

He did call but I was going to a meeting that time so I asked him to call back in a few hours. He called at 11pm Philippine time, I was already asleep then. I seriously hope that xemarket is considerate of their clients. They deal with people all over the world, I hope they realize that their clients live in different time zones.

That leads me to another problem. How come I didn't get a margin call from Mr. Adam before all these so called stop outs occured? I would have done something had I known. The same thing happened to me before, my margin was running low but I caught it on time so I funded my account, in the end I even made profit. As my account manager, Mr Adam should have called to warn me that I was about to hit a stop out. He could have prevented me from losing money. Again, this clearly shows that xemarket is not very considerate of their clients.

Anyway, that was weeks ago. Mr Adam never called back. I emailed Zuzana again to ask Mr Adam to call me back, but still no word from both of them. This whole thing started since March 8. Its been almost three weeks and the issue is still not resolved. Again, this shows that xemarket is not very good with after sales service.

Truth be told, I just open a micro account with xemarkets to see how they deal with real money. I was thinking of opening a standard account had my experience been satisfactory. But given all the things that happened, I now feel very suspicious towards xemarkets. Perhaps their faulty stop out is a scheme they use to get people's money? I guess that's why they don't bother with after sales service anymore. So clients beware.

, Cyprus.

Dear Giryang Kim,

Kindly note that you have requested your first withdrawal late afternoon of 11th March 2013 and you have received an email from our team on 12th March 2013 (within 24 hours) explaining to you that since your credit card does not belong to the CFT program, XEMarkets could not process withdrawal amounts that exceed the initial deposit . In that case you will receive the excess amount by wire transfer or you would need to choose a different amount.

You have replied to our email on 12th March 2013 and have requested a lower amount to be withdrawn. As such we have processed your revised amount within 24 hours. A confirmation email has been sent to you already.

XEMarkets have processed all your requests within the time frame, therefore posting a comment on the forum requesting your withdrawal was not necessary especially when you have received full cooperation and explanation from our team.

Thank you

Carol P. – Official Representative of XEMarkets (Trading Point of Financial Instruments Ltd).

, INDIA.

Xemarkets definitely a good broker.I have one std a/c with them.fund and withdraw one time.The real problem is the spread variation.compare with other brokers,the spread is too high.It widens sometimes while the market news time.Every trader in the world trade for a win,not for a loss.If the spread is higher,then how to scalp?how to make profit?.They are regulated ,have a lot of payment methods,especially Liberty Reserve.A lot of people in asia region,using LR to trade forex.Everything is ok with them. 100% bonus is not worth.If they reduce the spread or offer an ECN,they'll become No1 in the world.Because people search for All-in-all forex brokers......

, korea.

I completed a withdrawal slip on 10th, but i haven't received the money yet.

Pleased speed it up.

Thanks a lot for your help....

, Limassol, Cyprus.

Carol P. – Official Representative of XEMarkets (Trading Point of Financial Instruments Ltd)., Limassol, Cyprus

Dear HU XIPING,

Its very disappointing to see a fabricated, fake review for whatever reason you have decided to post this on a respected site like earnforex.com.

1. The account number you have posted does NOT exist “1XXXX4”, our account number are either 5 digit accounts or 7 digit accounts depending if you are a Micro or Standard account holder.

2. You note that your account manager is Mr. Sofoklis Panayi, the mentioned gentleman does not handle clients from

China. He is in charge of the UK market. He does not speak Chinese and he is not assigned clients that are from China or have a Chinese name. Each region is assigned to a manger that can speak their language.

3. Moreover assuming you are located in China, how would you know how our offices look like? Our offices are located in the city centre of Limassol in the most central location and they are accessible to any pedestrian. The least I would say is that your comment is sad. Our address and location is transparently even posted on Google Maps. If you were ever in Cyprus you are more than welcome to stop by and meet us. -> https://maps.google.com/maps?q=trading+point&sll=34.672304,33.041598&sspn=0.080976,0.251424&near=Limassol,+Cyprus+(Limassol+Castle)&geocode=CUk71MHzBNw8FbAOEQIdviz4ASENRjcTCC55zg&dq=limassol+castle&vpsrc=0&ie=UTF8&hq=trading+point&hnear=&z=17&iwloc=A

We are strong believers of “what you say is what you are”. Our company is a licensed and regulated broker that operates legally and transparently to provide ultimate trading experience to clients with fair trading conditions. Everything we offer and promise our clients is clearly printed on our website. We never deceive our clients with any promotions, announcements or news.

If you carefully read the comments written by our XEMarkets’ clients, you would notice that their frustration stems from their misuse or abuse of the bonus. In cases of abuse XEMarkets reserves the right to modify, change, or terminate the offer without the consent of the client. This is clear in our terms and conditions which we advise all our clients to read. In other cases, XEMarkets ensures that all other disputes are resolved in a way that presents the fairest solution to all parties concerned.

Our support team works 24/5. The personal account managers are dedicated to provide support and will never ignore calls, or emails of any of their clients. We have never ignored any of our clients this is why clients choose to trade with a licensed and regulated forex broker.

However when it comes to you posting fake reviews and wrong information in addition to the use of very bad language in an attempt to affect our reputation, then XEMarkets would like to make it clear to you that your post Is a reflection of who you are.

Thank you,

Carol P. – Official Representative of XEMarkets (Trading Point of Financial Instruments Ltd)., Limassol, Cyprus

, NANNING, CHINA.

THE WORST BROKER ON PLANET EARTH. THEIR "100% BONUS OFFER" IS A FAKE SCAM. TOTAL BOILER ROOM PRACTICES, I AM EVEN SURPRISED THEY ARE ALLOWED TO OPERATE. GLAD TO SEE ALL THE NEGATIVE COMMENTS FOR THIS BROKER FROM OTHER HONEST TRADERS TOO.

SOME FACTS. DEPOSITED $10,000 TO TRADE MANUAL, DAY TRADING MAJORS. (I) THEIR $30,000 BONUS IS TOTALLY MISLEADING AND I INTEND TO MAKE A PERSONAL COMPLAINT TO CYSEC, (II) OK THEY CREDIT ME THE BONUS AND I TRADE LONG CABLE LAST MONDAY/TUESDAY. MARKET MOVES AGAINST ME AND THEY STOP-OUT MY POSITIONS BY REMOVING MY "BONUS". TRIED TO SPEAK TO MY "ACCOUNT MANAGER" SOFOKLIS BUT OF COURSE DID NOT RESPOND TO MY PHONE CALL, EMAIL OR CALL BACK REQUEST.

THIEFS, SCAMMERS, BUCKET SHOP OPERATING BY A BUNCH OF THUGS FROM A FLAT IN CYPRUS (ASK THEM TO SHOW PICTURES OF THEIR "OFFICES". SHOCKING.

STAY AWAY. THIEFS.

, france.

Sorry, I didn't say anything. But I hope this won't happen again, because it's really scary... This is finance we're talking about here, so it's not really easy to trust... But since I got paid back... Everything is OK. I believe that XeMarkets cares a lot about their reputation, that being said, I think we might have a serious broker here. And since you don't try anything which go against their policy, you'll make cash. And I think the policy is kind of fair. Every body wins,

#SORRY again for my first comment.

, Indonesia.

Dear Carol,

On the live chat, i have ever asked, "Can I open many accounts?" the answer from the CS is you can open as many as you want under your name. So, it means that, 47 accounts of mine doesn't break the rule. The second one, i did not use all the account at once, i use it one by one, one account blown out, i change with another. The problem is that, for an "STP" broker, it is little bit worrying that can't accept hundreds of orders from my account, and on your account types it is written that maximum open positions is 200, but your MT4 still accepts orders from my EA until hundreds of positions (currently only 500 max open position can be accepted, because i have suggested to your manager). One more thing, i often get warning notice to reduce my position, and to reduce the frequency of trading or remove my EA, that i may intrepret "Go away, don't be here, don't use xemarkets, you just make xemarkets server in troubles, STAY AWAY". What a disapointing for me, Not to mention the spreads that sometimes widens so deep/far, one thing that make me happy is only i can open 0.01 and i can make 1000+% in 10 days, from small amount of money 10 usd, then become 500 usd under 1 month, using my EA, eventhough at the end many of my accounts are blown away. Btw, still disapointing for clients, if xemarkets limits clients trading style.

Regards,

Antoni

, Cyprus.

Dear Antoni,

We would like to inform you that you have 47 accounts with XEMarkets and you have been opening very small trades (0.01 micro lots) with the majority of your accounts. Due to that, the MT4 performance monitoring system has detected it as a possible threat to the performance of the platform. Therefore, in order to protect all our clients’ and servers’ execution quality we have requested from you to reduce your trading frequency. We transparently state on our website the policy in regards to our execution policy and trading conditions.

Thank you

Carol P. - Official Representative XEMarkets - Trading Point of Financial Instruments Ltd.

, Cyprus.

Dear Nan Zhang,

We can understand your frustration; however it is still inappropriate to accuse a regulated forex broker of acting against you or any other trader. We are a fair and honest company and we are one of the rare companies who do not trade against their clients.

Please note that on February 27th we have requested from you a copy of your credit card at 12:45 local time (GMT +2) and in that email you were clearly notified that you have 24 hours to reply or else we will suspend your account. Moreover, your account manager directly contacted you via phone however he was unable to reach you. On 28th February we have suspended your account (over 28 hours after the notification) and emailed you about our actions. Therefore, your claims and accusations are not correct. You have not replied back to us within the required time-frame therefore we were forced to suspend your account.

You mentioned that you have replied directly, however your reply to our back office was delivered on the 28th February 30 minutes before the closing hours. Therefore you email was not processed during the same day nor during the time limit you had. In the evening of that night, you have requested from our dealing room to modify your existing order. Your request was granted; however later on around 4 a.m. in the morning you complained to our support team, as the conversation was very passionate, you have been misunderstood by our team, which have caused in closing your position, as that was recognized, as your intention. The very next day we have reimbursed you with all loses, regardless of the fact, that this position would cause only loss in the observed period of time.

I would like to bring to your attention the same way your personal account manager Sophocles has explained the matter to you that we are a fair company and we care about our clients unlike your allegations. Therefore, we have investigated your case, accepted your credit card, and unlocked your account and you have been fully reimbursed from all the losses incurred due to the above. All that actions have taken place before any forum post has been displayed! Unfortunately you were not willing to wait for our actions; this only indicates the lack of good will in resolving the problem from your side. Our decisions reflect our attitude, which proofs that in all cases we are acting in good faith and within reason, regardless of any “scam “shouting posts on any forums!

In order to avoid any future occurrence of a similar matter, kindly reply to our emails within the time frame requested in order to avoid all inconveniences.

Thank you

Carol P. - Official Representative XEMarkets - Trading Point of Financial Instruments Ltd.

, france.

NHAN ZANG!! The same thing happened to me this morning... 5h30 PM, and I'm not really happy at the moment, even if it is 15$, if they didn't close the position, I would have made 45$!!! And I am not going to be content until I get that back! And by the way I think fsa and all the others they're regulated with must know about this, and I am going to them with proofs. The account freezing happened so many times, but I didn't care until now, and it just hit me that every time I 'm about to make a big deal in little time, there are always problems... I was about to put 100000 with xemarkets, but now I'm scared more than ever... This has happened too many times...

Submit your review

To submit your own Forex Broker review for XM (ex-XM.COM) fill the form below. Your review will be checked by a moderator and published on this page.

By submitting a Forex Broker review to EarnForex.com you confirm that you grant us rights to publish and change this review at no cost and without any warranties.Make sure that you are entering a valid email address. A confirmation link will be sent to this email. Reviews posted from a disposable e-mail address (e.g. example@mailinator.com) will not be published. Please submit your normal e-mail address that can be used to contact you.

Please, try to avoid profanity and foul language in the text of your review, or it will be declined from publishing.

Required
Required (will not be published)
Only first and last digit will be published
Impression about company
Image Code (5 characters)

© 2005–2020

EarnForex.com

Design — Mart Studio

Forex trading bears intrinsic risks of loss. You must understand that Forex trading, while potentially profitable, can make you lose your money. Never trade with the money that you cannot afford to lose! Trading with leverage can wipe your account even faster.

CFDs are leveraged products and as such loses may be more than the initial invested capital. Trading in CFDs carry a high level of risk thus may not be appropriate for all investors.